Veel gestelde vragen

 

Binnen hoeveel werkdagen ontvang ik mijn veiligheidsbord?


De levertijd is afhankelijk van het gekozen product. De meeste producten hebben een levertijd van 3 werkdagen. De levertijd kunt u ook vinden bij de productinformatie.


Kan ik ook een veiligheidsbord bestellen dat niet in de webshop staat?


Ja, naast het standaard assortiment bieden wij ook maatwerk borden aan. Stuur gerust een e-mail naar  met een duidelijke omschrijving van uw wensen. U ontvangt dan binnen 3 dagen een offerte.


Hoe kan ik afrekenen?


U kunt bij ons betalen middels iDeal of overboeking. In overleg is het ook mogelijk om achteraf op factuur te betalen.


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?


Alle bestellingen worden goed verpakt zodat de kans op schade minimaal is. Afhankelijk van de ordergrootte leveren wij via reguliere pot of pakketdient.

Ik heb een fout op de website ontdekt


Als u onjuistheden bent tegengekomen op de website dan stellen wij het zeer op prijs als u dit bij ons meldt. Geef dan een omschrijving van de fout of foutmelding.


Ik heb gekozen voor Ideal en mijn betaling niet afgerond, afgebroken of gecancelled


U heeft waarschijnlijk wel een bevestiging van uw bestelling gekregen maar uw betaling is niet afgerond. Uw order wordt automatisch verwijderd en niet uitgeleverd. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen en eventueel voor een andere betaaloptie kiezen.

Kan ik mijn bestelling en de factuur op een ander adres ontvangen?


Ja, het is mogelijk een verschillend afleveradres in te geven. U kunt hiervoor een (gratis) account aanmaken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?


Nee, het is niet mogelijk om uw veiligheidsbord bij ons af te halen.

Is het online betalen veilig?


Ja, alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. Hierdoor is betalen via onze website veilig.

Levert Verbodsbodsbord.nl ook in het buitenland?


Op dit moment bieden wij nog niet de mogelijkheid om via onze webshop bestellingen naar het buitenland te sturen. Het is echter wel mogelijk. Neemt u gerust contact met ons op om hierover afspraken te maken.

Mijn bestelling is niet compleet


Sommige producten hebben een langere productie- of levertijd. Om wachttijd te voorkomen verzenden wij uw bestelling zodra de producten verzendklaar zijn. Hierdoor kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere delen wordt uitgeleverd.

Mijn vraag staat er niet tussen


Als u na het lezen van de veelgestelde vragen nog geen antwoord heeft, neemt u dan gerust contact met ons op per e-mail.

Moet ik een account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen?


Nee, u hoeft geen account aan te maken. U kunt bestellen zonder in te loggen. Met een (gratis) account gaat bestellen en betalen in de toekomst wel sneller en makkelijker.

Waar kan ik mijn klacht kwijt?


Wanneer u niet tevreden bent over het geleverde product vernemen wij dit graag van u. Op deze manier kunnen wij gezamenlijk zoeken naar een passende oplossing.

Waarvoor worden mijn gegevens gebruikt?


Wij handelen volgens de regels van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Uw gegevens worden enkel gebruikt voor het leveren van uw bestelling. Uiteraard gaan wij gaan zorgvuldig met uw gegevens en gebruiken uw gegevens niet voor andere doeleinden.

Wat is het voordeel van een (gratis) account?


Het voordeel van een account is dat u de status van uw bestelling kunt volgen. Ook kunt u bijhouden welke bestellingen u eerder bij ons heft geplaatst. Daarnaast hoeft u maar eenmalig u gegevens in te voeren. Bij iedere volgende bestelling beschikken wij over uw gegevens.

Wordt mijn bestelling direct geleverd wanneer ik kies voor betaling via overboeking?


U heeft een bevestiging van de bestelling ontvangen, waarin het totale orderbedrag inclusief btw wordt vermeld. Dit bedrag maakt u over op rekeningnummer 588012505 tnv Senther onder vermelding van het ordernummer. Als uw betaling ontvangen is wordt uw order verstuurd.

Hoe werkt online betalen en is het veilig?


Betalen op onze website verloop via een beveiligde verbinding. Hierdoor is betalen via onze website veilig. Wij brengen geen transactiekosten voor uw bestelling in rekening. U kunt betalen met onderstaande betaalmethode.

  • iDeal: Rabobank
  • iDeal: ABN Amro
  • iDeal: ASN Bank
  • iDeal: Friesland Bank
  • iDeal: ING
  • iDeal: Rabobank
  • iDeal: SNS Bank
  • iDeal: SNS Regio Bank
  • iDeal: Triodos bank
  • iDeal: Van Lanchot
  • Handmatige overboeking (vooruitbetaling)